Strategii pentru a termina sarcinile pe care le urasti si sa le invingi

Nu conteaza cine esti, cu totii avem anumite responsabilitati de care uram sa ne ocupam. Fie ca este vorba de anumite sarcini din jurul casei sau de un anumit termen limita de la munca, sa terminam aceste lucruri urate este ceva ce ne dorim cu totii. Aici iti sunt prezentate unele strategii pentru ca sa faci fata sarcinilor pe care le urasti.

Una dintre cele mai bune surse de motivatie este armarea pozitiva. Daca nu gasesti un motiv bun pentru a te apuca de un proiect pe care il urasti, aminteste-ti ca este o recompensa pentru faptul ca il faci. Fie ca e vorba de un avantaj in cadrul companiei care te face sa iti doresti sa il termini sau e vorba de un lucru mai simplu, cum ar fi sa iei o prajitura de la barul cu gustari, concentrarea pe recompensa pentru a termina sarcina nedorita este un mod foarte bun de a iti duce treaba la capat. Trebuie doar sa te asiguri ca nu iti oferi recompensa pana nu ai terminat de indeplinit sarcina.

Imparte-o in treburi mai mici

Uneori, proiectele mai mari pot sa para coplesitoare. Uneori, poate fi foarte util sa iti acorzi cateva momente pentru a diseca multele parti ale unui intreg si a stabili termene limita mai mici. Acest lucru poate sa puna sarcinile mai mici in alta perspectiva si poate face ca termenul de limita pentru un anumit segment sa para mai real. Fa-ti curat in casa in cate o camera pe rand, facand pauze mici pentru mini recompense  atunci cand ai terminat fiecare parte. Poti iesi la un pranz in afara biroului dupa ce ai predat prima parte a proiectului de munca. O sa te intorci la munca cu un sentiment de implinire si o sa fii pregatit sa te ocupi de urmatoarea sarcina de pe lista.

Retete mai putin obisnuite care o sa cauzeze invidii majore la pranz

Mancarea la pachet poate sa fie o alegere foarte inteleapta pentru sanatatea ta. Faptul ca vii cu propriul pranz la pachet nu doar ca te ajuta sa mentii anumite portii si calorii, dar este de asemenea si un mod foarte sigur de a respecta un anumit plan alimentar si de a preveni luarea in greutate. In plus, mesele preparate de acasa tind sa fie mai hranitoare decat mancarea luata pe drum. Dar este foarte usor sa ramai blocat intr-o rutina a sandvisurilor si, atunci cand meniul tau nu este reinnoit, mesele tale nu o sa mai fie satisfacatoare. Poti pastra pranzul mai interesant prin adaugarea unor retete mai interesante in rutina ta. Noi am adunat mai multe optiuni absolut delicioase pentru o intraga saptamana pe care le poti incerca.

dish-of-rice-i-1330031-640x480

Sfecla, orez negru si impachetari in para

Orezul negru, cunoscut ca si orez purpuriu, este o alternativa foarte gustoasa pentru varietatile de orez alb si orez brun si, de asemenea, are o cantitate mai mare din anumite substante fitochimice, care sunt responsabile de nuanta sa intunecata si bogata. Il poti folosi ca pe o baza pentru aceste impachetari vegane vibrante. O pasta colorata obtinuta din sfecla si bogata in acid folic, pere proaspete si salata romaine iti ofera numeroase substante nutritive si o aroma bogata, pentru foarte putine calorii. Pentru mai multe proteine, poti adauga fasole sau tofu; iubitorii de carne tot se pot bucura de aceasta reteta, adaugand pui la gratar sau peste la aceasta reteta.