Greseli alimentare obisnuite si cum le poti evita

Ai doua teluri pe lista ta cu lucruri pe care trebuie sa le faci: sa faci mai multa activitate fizica si sa mananci mai sanatos. Atunci cand vine vorba de activitatea fizica, faci fata foarte bine si te gandesti ca nu este chiar atat de greu pe cat te asteptai tu. in schimb, telul tau de a manca mai sanatos a fost o provocare mai mare.

Dar incerci sa faci totul sa functioneze: gatesti mai mult acasa, iti pregatesti pranzul pentru locul de munca si ai eliminat zaharul din cafea. In ciuda tuturor acestor lucruri, greutatea ta in plus nu a disparut inca. Ai ajuns pe temutul “platou”?

Vesti bune: Probabil ca nu. Tu crezi ca mananci mai bine si mai sanatos, dar probabil ca nu este chiar asa. Afla daca faci aceste 4 greseli obisnuite si cum le poti preveni.

Nu esti atent la dimensiunea portiilor tale de mancare

Fructele de avocado sunt bune pentru tine- dar nu si atunci cand mananci un intreg avocado pe paine prajita. Faptul ca mananci mai sanatos nu iti da liber sa mananci cat de mult iti doresti; chiar exista o asemenea notiune de “prea mult dintr-un lucru bun”.

De exemplu, hummusul poate fi cu adevarat o mancare delicioasa, doar daca mananci doua linguri- nu jumatate de container cu o portie de morcovi. Trebuie sa fii atent la cat de mult mananci. Poti folosi un cantar pentru mancare, linguri de masurat sau containere pentru controlarea portiilor pentru a te asigura de faptul ca nu mananci prea mult.

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *